maanantai 22. elokuuta 2011

Nyt jännittää! Ai mikä? ;)


Sunnuntaina tein sen mitä olen tässä nyt pohtinut jo tovin ja öisin ajatukseni ovat täyttyneet kyseisestä asiasta – ilmoittauduin Personal Trainer -koulutukseen! IIKS! :D jännittää aivan kamalasti! Koulutus alkaa parin kuukauden kuluttua, joten siihen mennessä onkin iso urakka opiskella ihmisen anatomiaa. Opeteltavana on lihasten lähtö- ja kiinnityskohdat ja latinankieliset nimet. Kuntosaliohjaajan koulutuksessa kävimme pääpiirteittäin näitä läpi mutta nyt on syventävien opintojen aika ja pieni perfektionisti kun olen, niin haluan osata nuo asiat jo etukäteen. Koulutus on eri järjestäjän, jonka kautta suoritin kuntosaliohjaajan koulutuksen ja jokaisella kouluttajaorganisaatiolla on hieman erilaiset sisällöt. Ohjaajakoulutukseni järjestäjä oli Kuntoliikuntaliitto ja nyt siis suuntaan Trainer4Youn PT-koulutukseen.

Olen käynyt keskusteluja koulutuksen järjestäjän kanssa heidän omista pohjakoulutuksistaan ja myönnän, että hieman harmittelen että olen käynyt toisen organisaation pohjakoulutuksen sillä ainahan olisi paras vaihtoehto suorittaa koulutusputki samassa organisaatiossa. Joten myönnän, että hieman jännittää! :D Mutta olen todella innoissani!

Miksi suuntaan Personal Trainer -koulutukseen? Haluan tarjota asiakkaille sen parhaan mahdollisen osaamisen ja tietotaidon. Oman osaamisen kehittäminen on yksi tärkeimmistä hyvän ohjaajan ominaisuuksista. Pitää olla kiinnostunut uusista tuulista alalla ja joskus ehkä olla hieman aikaansakin edellä. :) Ja tämä on jälleen itselle yksi askel eteenpäin!

”I’m so excited, I just can’t hide it!” :)

Ei kommentteja: