maanantai 24. lokakuuta 2011

Pitäisi tunnustaa teille jotain…

Sain ”kiertopalkintona” Mapelta tehtäväkseni tunnustaa 8 asiaa itsestäni. Hmm… todella hankala tehtävä. En oikein tiedä, mitä salaisuuksia minulla muka on? Minähän olen kuin avoin kirja! ;D No ehkä jotain pientä…

Osa seuraavista tunnustuksista on erittäin kipeitä ja arkoja asioita minulle ja erittäin henkilökohtaisia. Mutta ne ovat osa minua ja ajattelin, että avoimuus on avain kaikkeen.

1. Tosi-TV: Olen totaalisen koukussa kaiken maailman tosi-TV-sarjoihin, varsinkin jenkkisarjat rulaavat ja digiboxini täyttyy jos en ole juuri sillä hetkellä näkemässä. Näin juuri klipin Norjan Big Brotherista ja totesin, että haluan mieluummin katsoa sitä kuin kotimaamme versiota. :)

2. Kamppailulajit: Rakastan katsoa kamppailulajeja töllöstä. Suosikkeja on ehdottomasti UFC ja kaipaan The Ultimate Fighter -sarjaa! Olen joskus jopa innostuneempi lajista kuin mieheni. ;)

3. Temperamentti: Valitettavasti olen aika temperamenttinen neitokainen. :/ Tulistun herkästi, mutta laannun myös erittäin nopeaan tahtiin. Tämä ei aina ole se mukavin luonteenpiirteeni ja usein lasken kymmeneen kun oikein hiillyn. Mutta puolustuksena sen verran, että kiehahtamiseen vaaditaan kyllä jotain aivan pöyristyttävää. ;)

4. Pimeä ja yliluonnolliset asiat: Olen aina pelännyt pimeää ja en vieläkään osaa nukkua yksin, jos mieheni ei ole kotona. Minulla on aina yövalo päällä yksin ollessani.  Asiaa ei helpota vahtiherkkä pieni koiran-pentele, joka murahtelee kuvitellessaan kaiken maailman äänet. Ja totta kai minäkin tulen vainoharhaiseksi. ;) Yliluonnolliset asiat saavat myös pelkokertoimeni nousemaan. En kestä kuulla mitään yliluonnolliseen viittaavaa.

5. Johanna Tukiainen: Myönnän olevani addiktoitunut seuraamaan Johanna Tukiaisen elämää hänen bloginsa välityksellä. Säälin häntä hieman ja toivoisin hänen hyvinvointinsa puolesta, että hän todella vetäytyisi julkisuudesta.

6. Koulukiusaaminen: Tämä on minulle arka paikka… Olen ollut kiusattu koko lapsuuden ajan, ja se on jättänyt minuun tietynlaiset arvet. Haluan tulla kaikkien kanssa toimeen ja joskus aikoinaan yritin ehkä liikaa olla suosittujen kaveri. Mitään ei voi pakottaa, niin se vaan menee. Olen hieman kateellinen ihmisille, joista pidetään heti. Itse koen olevani ihminen, josta varmasti pitää kunhan antaa aikaa minuun tutustumiselle. Olen erilainen kuin muut.

7. Epävarmuus: Kiusaaminen on tehnyt minusta epävarman. En luota itseeni tarpeeksi ja koen alemmuuden tunnetta muiden seurassa.

8. Ystävät: Minulla ei ole kovinkaan montaa ystävää ja kaveripiirinikin on suhteellisen pieni. Kadehdin joskus ihmisiä, joilla on ystäviä lapsuudesta saakka. Vanhin ystäväni on mieheni, joka on yli 10 vuoden takaa. Kaipaan joskus sellaista naisten kesken oleskelua kuten Sinkkuelämää-sarjassa – keskusteluja maan ja taivaan väliltä sillä eiväthän miehet ymmärrä meidän naisten kotkotuksista mitään. ;)

Huh! Tunnustan vielä yhden asian… minulla meni kauan aikaa pohtia uskallanko tunnustaa näin henkilökohtaisia asioita, mutta koen että ehkä tämä avaa lukijoille vielä hieman sitä, kuka minä olen. :)

Koska tunnustus pitää siirtää eteenpäin, haastan PumpumKatin, Hannan, EverydayManin ja Matkattaren tunnustamaan jotain itsestään. Haastaisin myös Sugarmindyn ja –Didin-, mutta he ovat saaneet tämän samaisen haasteen samalla kertaa kuin minä. :)

Ja sinä hyvä lukijani, liity lukijakuntaan niin haastan myös sinut tekemään salaisia tunnustuksia! :D

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Itse voin allekirjoittaa ainakin tuon, etten osaa nukkua ilman miestäni kotona. Kuuntelen joka rasahdusta ja vainoharhailen kaikesta pienestäkin :/.

~Hanna~ kirjoitti...

Keskustelujen perusteella tämä on hyvinkin yleistä. :)

Mappe kirjoitti...

UFC on pop täälläkin!

Tunnustuksien perusteella oot hyvin samanlainen ihminen monen asian suhteen ku minäkin. Sellainen ihminen, johon mielelläni tutustuisi ihan livenäkin! :)

~Hanna~ kirjoitti...

Mappe, sellainen olo on meikäläisellekin tullut tekstien välityksellä, että tuon leidin kanssa tulisin varmasti hyvin toimeen myös ihan livenä! :)

Faijahommia kirjoitti...

hahah :D Muistuta minua parin viikon päästä kun tulen reissulta takaisin. Lupaan tunnustaa lööppien arvoisesti :D

~Hanna~ kirjoitti...

Niso! Yritän muistaa. :) Lisätunnustus - muistini on yksi huonoimmista! Vaikka minulla on kauppalappu, en silti muista ostaa kaikkea... :D