torstai 17. marraskuuta 2011

Ai ai kun jännittää!


Huomenna se alkaa – Personal Trainer -koulutus. Olen niin täpinöissäni, mutta myös kovin peloissani. Olen ihminen, joka jännittää uusia tilanteita aivan kamalasti ja jos joudun puhumaan, tuo sylki suuhun mitä sattuu eikä jutuissani ole päätä eikä häntää. En anna itsestäni koskaan kovinkaan hyvää ensivaikutelmaa juuri tämän jännittämisen takia. Siksi varmaankin tulen valvomaan koko ensi yön jännittäen, miten huominen lähtee koulutuksen osalta käyntiin.

Jännitän myös kovasti koska tiedän, että koulutus on haastava. Mietin, että olisikohan pitänyt sittenkin odotella jokunen aika vielä ennen kuin tämän olisi suorittanut. Mutta huominen sen osittain jo näyttää, millainen koulutus tulee olemaan. :)

Kaiken tämän lisäksi pohdin, kun en ole tällä hetkellä kovinkaan tikissä kunnossa raskauden jäljiltä. Mietin, että tässäkin olisi ollut aika hyvä syy siirtää koulutusta myöhemmälle ajankohdalle. Mutta olen ihminen, joka ”haluaa kaiken nyt mulle tänne heti”! :)

Lähde:
SantaMaria.fi
Treeneistä sapuskaan. Kannattaa kokeilla Santa Marian Crispy ChickenBites Spice Mix -mausteseosta.  Ei vaadi kuin maustamatonta kanaa ja öljyä lisäksi ja sitten vaan uuniin 200 astetta ja noin 20 minuuttia minä pidin! :) Kannattaa testata!

Palataan mahdollisimman pian ensitunnelmien parissa! :) Mukavaa viikonloppua, joka huomenna jo häämöttää!

7 kommenttia:

Mappe kirjoitti...

Jännittäminen on inhaa, teen sitä itsekin. Melkein mikä tahansa tilanne on jännittämisen arvoinen. :p
Mutta tsemppiä sinne koulutukseen - pärjäät varmasti hienosti! :) Toivottavasti saat nukuttua! ;)

-didi- kirjoitti...

Tsemppiä! Hyvin se menee. Mietit vaan kuinka super olet, rauhassa puhut.. ei oo kiire minnekään jne! (oon itse kans kova jännittämään.. tai olen ollut)

Katseltiin kans just noita kanamausteita viimeksi kaupassa, pitää varmaan kokeilla itsekin.

~Hanna~ kirjoitti...

Voi kiitoksia kauniit leidit!

Kyllä se siitä. Kerron sitten kuinka kävi. :)

Tuo jännittäminen on sellainen juttu, että ei sitä edes ymmärrä että ihan samalla tavalla ne muutkin jännittää! Minä mvaan en pysty sitä peittämään ja ajattelen olevani ainoa. :D

-didi-: kokeile ihmeessä. Tuli ainakin minun makuun todella hyviä!

Hanna kirjoitti...

Lycka till huomenna :)
Ja muista tulla tänne sit kertomaan yksityiskohtaisesti kaikki kurssista! :)

~Hanna~ kirjoitti...

Minä lupaan kertoa! :) Odotukset on kovat, toivottavasti en pety.

Unknown kirjoitti...

Tsemppiä koulutukseen! minkä firman koulutus on?

~Hanna~ kirjoitti...

Kiitti! :) Trainer4You on kyseessä.

Ensimmäinen päivä oli todella hyvä. :) Lisää myöhemmin!