tiistai 22. marraskuuta 2011

Naisten hömpötyksiä

Olen totaalisen koukussa rakennekynsiin sekä ripsien pidennyksiin. En suostu luopumaan kummastakaan turhamaisuudesta. Miehelle usein joudun perustelemaan, että miksi koska hän ei näe näitä ihania asioita muuta kuin rahan tuhlauksena... :D

Eilen oli jälleen kynsihuolto. Kynnet tehdään ilmakovetteisella geelillä, joka ainakin minun kynsille sopii paremmin kuin UV-kovetteinen geeli. Kynnet ovat kestävät ja todella IHANAT! Susanna's Nail Salon tekee parhaimmat kynnet. Olen 10 vuoden aikana ehtinyt testata todella useat kynsisalongit ja rakennekynsien tekijät eri geeli ja akryylimerkkejä myöden, mutta nyt on löytynyt oikea tekijä ja oikea merkki minun kynsilleni. Ongelma oli aina ilmoittuminen - kynnet saattoivat repsoittaa jo heti seuraavana päivänä ja viikon sisällä näyttää todella kamalilta. Nykyään kynnet kestävät hyvinä 4 viikkoa. :)

Tässä uusimmat. Tämä väri ja koristelumenetelmä (marmorointi) ovat aivan uutta minulle ja hieman kestää tottua väriin. Lupasin itselleni, että kokeilen uusia juttuja enkä aina kangistu kaavoihini (pinkkiä ja liilaa). :)


Treenien osalta on hiljaista näin alkuviikosta koska mies joutuu tekemään täyspitkää päivää, enkä saa Kirpulle hoitajaa. Tänään ajattelin illalla hieman tanssahdella tässä "kotistudiossa", ellei väsymys vie voittoa. Syksyn ilma ei vaan sovi minulle, tämä kaikki synkkyys ja pimeys. Olen todella väsynyt koko ajan. Lisäksi Ipanalle on ilmeisesti tulossa hampaita koska on nyt ollut hieman kukkuisempi ja yöt menneet enemmän valvoessa. Jos tulkitsen oikein, niin alhaalla ikenissä on hieman hammasluuta pilkottamassa. Voi olla, että se on joku kärpäsen kakka silmässänikin, näen ehkä vain harhoja. :D Kovasti tuo haluaa kaikkea kaluta ja tuntuu tykkäävän kun hieron ikeniä. Katsotaan miten seuraava yö menee, toivottavasti paremmin sillä olen väsynyt...

2 kommenttia:

-didi- kirjoitti...

ah, rakennekynnet :) kaipaan niitä niin kovasti, eivät vain pysyisi yhtään nousua kiipeillessä hyvänä :P

~Hanna~ kirjoitti...

Tuo on totta, rahat menisi vain hukkaan koska ihan varmasti lähtisi kiipeillessä.